Mlađi pioniri 2001/2002

Mlađi pioniri 2001/2002

ponedjeljak, 4. studenoga 2013.

pozdrav

Dragi roditelji,članovi i funovi kluba i naravno klinci,radi mojeg prethodnog posta na ovom blogu i razmirica sa trenerom radi sveg navedenog objavljujem svoj zadnji post na ovom blogu koji se gasi.
Od danas moj klinac vise nije član ponikvi pa ovaj blog gubi svoj smisao.
Deckima i klubu zelim se zahvaliti na svem lijepo i ruznom u ovih 5 godina provedenih ovdje. Hvala trenerima,upravi na svemu,prije svega jel su mojeg malca naucili igrat nogomet.
Meni ce faliti duga čekanja i voznja do najzapadnijeg dijela grada,a mojem ce malcu jaaako faliti njegovi frendovi,dugogodišnji suigrači i prijatelji ,izuztno mi je i zapravo najvise zao radi tog sto je bas on u ovoj prici ispao kolateralna zrtva.
Ali nazalost ne mogu si pomoci i dalje stojim kraj svojih izjava bez ikakve namjere da nekog uvredim na osobnoj razini,takav sam,ili sam 100 % unutra ili nisam i uvijek što mislim i kažem. Opekao sam se radi toga već više puta u životu i kak stvari stoje opet ću.
Za mojeg malca se ne bojim,naci ce novi klub,uz kvalitetu koju je stekao u ponikvama vjerujem da ce biti pozeljan u mnogim klubovima a prijatelje koje je stekao ovdje ionako nece izgubiti.
Nemojte kaj zamjerit ako sam bio ovakav ili onakav,ja vas sve pozdravljam i vidimo se vec negdje na nekom igralistu sa ove ili one strane

aJmo zeleniiiiii!!!!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar